How wonderful life is while you are in the world

Nu har jag kommit på vad ordet ödmjuk betyder!! Okej jag har nog fått lite hjälp på traven av mina fina vänner och Jesus med upptäckten av vad ordet betyder men det gör ju det hela bara bättre!

Ordet ödmjuk betyder att städa hela huset hemma utan att berätta för mamma och pappa att man gjorde det och beskriva i minsta detalj hur jobbigt det var och hur mycket man var tvungen att offra för det. Jag måste nog erkänna att jag brukar beskriva det blodiga i arbetet ganska så detaljerat, hur ska de annars fatta mitt lidande och min duktiget?

Hmm.. jag borde nog se över min ödmjukhet en aning tror jag..

So long långkalsong! /Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0