Simone här, välkomna!

Nu har jag skaffat en blogg, jeejee! 
Det här är ju inte vilken blogg som helst då hade jag tänkt, dvs. en redogörelse för allt jag hittar på om dagarna inklusive mina mattider och wc-besök. 
Nej! Jag hade tänkt att den skulle handla om något mycket mera spännande, nämligen Jesus och hans tankar och drömmar om oss små människor. Han som ger oss liv i överflöd och som låter oss vila på gröna ängar.
Om ni mot förmodan skulle tycka att det är tråkigt så behöver ni ju inte läsa då, men ni får göra som ni vill.

Iallafall ville jag börja med att dela litet ur psalm 91 som btw är min favoritpsalm.

Ty han ska ge sina änglar befallning om dig att bevara dig på alla dina vägar. De skall bära dig på händerna, så att du inte stöter din fot mot någon sten. Över lejon och huggormar ska du gå fram, du ska trampa ner unga lejon och drakar.

Kram! /Simone




Kommentarer
Postat av: Syster Signe

amen för fler bloggar som drar fram jesus i ljuset, må gud välsigna dig rikt och fett!

2012-04-17 @ 10:29:42
URL: http://systersigne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jee Simone, du e så cool! <3

2012-04-18 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0