Mycket.

Jag e ganska dålig på att skriva blogg har jag märkt.. Men det är så många andra saker som jag prioriterar före just nu, som t.ex. ett inträdesförhör i Hesa till ergoterapeut imorgon (wish me good luck!), studentfest här hemma och allt som ska fixas till det, läsa på inträdesförhör till fysioterapeut som är veckan efter studentfesten, lära mig kassaarbetet på Nissfolk, ungdomsarbetet, lifegruppen, pojkvännen, kompisar, familjen, hinna till åtminstone någon av alla dansträningar före gymnastikfesten i Jakobstad och SOLA OCH VA UTE nu när det är så varmt.
Men sen! Typ 11.6 när allt detta är förbi, DÅ ska jag skriva blogginlägg om världens bästa Jesus! För jag älskar faktiskt att skriva och prata om honom. Även om det låter som att allt annat skulle vara viktigare. Men nu vet ni varför jag är lite frånvarande iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0